Mich Yaya Blogspot :)

Friday, April 1, 2011

Aku Saked ;(

reader , nakk tahukk kenapa aku asyik cakap nakk MATI ! aku sakedd kawan , terlalu sakedd , aku ada penyakedd , mayybee kalau takk jaga penyakedd too aku buley DIE ! korang nakk tahukk apa nama penyakedd too , penyakedd too nama dia THALASIMIA ! dia membuatkan aku lemah ! dia membuatkan aku takk kuat ! bila aku menjalinkan hubungan dengan seseorang , mesty aku secretkan benda ney , nakk tahukk kenapa , sebab aku takodd dia tinggalkan aku , but lastly , semua yang aku sayangggs semua nakk tnggal kan aku ! apa salah aku dekadd korang ? kenapa korang buadd aku macam ney ? kenapa ? kenapa ? hina sangat kea aku ney ?  kenapa buadd aku macam takk wujud ! ada penyakedd susah nakk berkawan kea ? kenapa semua larikan diri daripada aku ? setahu aku penyakedd ney kurang darah merah , bukan berjangkit pown . mesti korang ingatkan , kalau berkawan dengan aku , aku akan susah kan korang , tapy takk ! korang yang susahkan aku ! bila aku dhaa tolong korang , TERIMA KASIH pown takk terucap dari bibir korang , bila aku susah , aku mintakk tolong , semua takk peduli dengan aku ! hina sangat kea aku ney ? weyh kawan , kaw buley pk , ada sebab kenapa aku marah ? sedey ? happy , penyakedd ney pown ekodd mood jugakk , ada sebab okea , bukan takk dea sebab ! kalau korang rasa , aku menyusahkan korang , korang cakap dengan aku , jangan buadd aku macam takk wujud dekadd dalam dunia ney ! soory kawan kalau selama ney aku susah kan korang (!) aku menangis pikir apa yang korang pernah cakap dekadd aku , aku pikir semua , aku takk dea niat nakk buadd korang susah ! aku sedey , kenapa aku di pandang hina ? semua takk suka aku , semua benci aku , takk pea , aku terima semua yang jadi , TERIMA KASIH :(
TO READER : terserah dekadd korang , aku takk paksa untuk berkawan dengan aku , oo takecare pasal aku !





Mood : crying , upset ;(

No comments:

Post a Comment