Mich Yaya Blogspot :)

Thursday, April 28, 2011

ILOVEYOUFUCKINGDAMNMUCH !


<3MUHAMAD ZULKIFLI BIN RAMLI<3
ILOVEYOUFUCKINGDAMNMUCH
Heee , mesti korang nak tahuk siapa dia kan , dia lhaa yang dhaa curik hati aku tyme kitaorang hang , aku hang hari too ada tiga group , group first membew muka buku aku a.k.a facebook , second group pulakk dengan membew aku jugak , indra and the gang , n then group last geng hageda , HAHA , start aku join gang hageda ney lhaa aku start berkepit dengan zul ney ! tak sangka pulak buley melekatkan heeee , ALHAMDULILAH lhaa dapad dia , kalaw orang lain , tentu tak sebahagia ney aku rasa , happpy sangad-2 dapad mahluk tuhan sorang ney , dia caring wa cakap sama lu , cuba lhaa kalaw korang dapad dia kan , korang cakap korang saked , perghh ! gerenti dia suruh mamam ubad , kalaw tak mamam naty dia akan cakap , ummm ! tak sayanggg biy lhaa too , perkataan too akan keluar dari mulud dia ! dengan perasaan and hati aku yang sayanggs dia sangad-2 , terpaksa bangun n then pergy dapur , mamam ubadd , aku mamam bukan demi aku . but demi dia ! aku sayangggs dia sangad-2 ~! Kitaorang start couple pada 10/4/2011 . tarikh paling bermakna bagy aku . bahagia sangad-2 auw ! walaw puns kitaorang baru start couple but .. kitaorang dhaa macam kek auw , sweeet doee , HAHA ! gila lhaa aku cakap dekad korang , dia jaga awex dia , perghhhh ! dia jaga awex dia lebih dari keluarga dia tahukk ! kalaw jumpa satu hari kan , lepaz kan rindu apa semua , n then balekk rumaa masing2 , dia akan cakap (sygs rindu kaw doee) benda too akan sampai dekad handphone aku , setiap kali kitaorang balekk daripada hang ! weyh , buley jadi gila kalaw satu minggu tak jumpa , dalam satu jumpa `! kalaw ,tak jumpa . banjir rumaa aku HAHA . aku kadang-2 menangis pk pasal dia , tak tahan doee , aku macam daa kena mandrem jee , rindu sangad-2 dekad hubby aku yang sorang ney , kitaorang couple , but ada janji , masing-2 egat , janji -2 itu ialah :
*   Tak akan keluar perkataan BREAK / PUTUZ .
*   Kalaw salah seorang dari kami berdua curang , kena jujur okea ,
*   Heee , sorry dhaa tak egat , HAHA !
Hari demi hari  kitaorang makin gila , kerana rindu dekad salah seorang ! kadang-2 puns aku buley jadi gila sebab rindu dia ketad-2 . kitaorang makin bahagia . tapi korang jangan egat tak dea perempuan yang kacaw hubungan aku dengan dia , ada doee , aku puns pisang jee dengan dia ney , siked-2 call , siked-2 mcez zul , macam **** doee , nasib baek dia jauh . kalaw satu selayang . dha lama aku carik ! kimak doee perempuan too , dia cakap aku macam2 dekad zul , kena rogol lhaa . apa lhaa . hey . zul sepuluh kali tak heran lhaa , HAHA ! kaw perempuan . macam nak carik publisiti murahan . macam zul jee ada dekad dunia ney . bodoh kaw ney !! wey , zul dhaa tak nak dekad kaw too dhaa lhaa , tak payah nak kacaw , sebuk jee nak menjatuhkan hubungan kitaorang , sial kaw perempuan! Maruah tak dea keee ? muka cantik perngai macam babi + hantu . HAHA , bodoh kaw ney ******** ,  hey . jangan nak kacaw hubungan kitaorang okea . aku janji dengan zul . dia suami terakhir aku . andai kata , tiba-2 kitaorang TERbreak , sumpah aku tak nak carik dhaa , suda cukup untuk bercinta  ! aku sayangggs kaw biy !
p?s:please don't take him from mie :D


 

No comments:

Post a Comment