Mich Yaya Blogspot :)

Sunday, May 8, 2011

Aku Sayangggs Dia :'(

Hey , Hey ,
nak tahukk tak ? 10/4/2011 hari paling bahagia dalam hidup aku .aku telah dijodohkan oleh seorang jejaka yang bernama MUHAMAD ZULKIFLI BIN RAMLI ! HAHA . ayat aku siked puns tak buley blaa kan xD .dulu aku KAKI GAME , korunk tahukkan apa itu KAKI GAME ? hee . tapi bila aku dapad jee dia , sumpah aku sayannng dia gila varvie ! aku sayangggs dia lebih tinggi dari klcc , weyh biy a.k.a zul . pinjam ayat kaw kejap . HAHA . weyh , aku terasa macam , HAISH ~ hanya aku dengan dia jee yang tahukk XD . dia cakap aku tak setia dengan dia . Hey biy ! nenek lu wa tak setia . wa setia beb ! muka aku memang macam KAKI GAME kan ! yee lhaa . aku kaki game orunk pulakk , tapi too dulu doee ! sekarang dhaa insaf sebab takudd kena dekad diri sendiri :) wa CINTA MATI LU DER . HAHA . kelakar doee bila dengar dia cakap ayat ney ( baru PESTAIM biy rasa macam ney) sumpah lawak ! kesian .
heee . biy , RUPA PARAS tak penting kan :) yang penting hati and perasaan ryte ?  bagi aku kaw hensem pulakk . yee lhaa BUDAK HOT BUKIT BINTANG a.k.a BB lhaa kate kan :) kaw hitam doee . macam anak KELING , HAHA . sorry kutuk kaw sayannngs . *eleyh yaya . kaw puns sama . aku tembak mati pulakk kang budak kecik ney , hee :)
<3AKUSAYANNNGSKAW <3
<3 ILOVEYOUFUCKINGDAMNMUCH <3
*sorry sayangggs , aku tak dapad nak tunaikan janji2 aku dekad kaw . tapi seyes . jatuh airmata aku bila aku cakap aku nak BREAK dengan kaw . sumpah sedeyh biy ! lepaz too aku happy kejup . ntaa tibatiba jee .
biy aku nak tanya ? cukup kee kasih sayanngs yang aku bagi dekad kaw ? aku rasa saked hati pulakk buad kaw macam ney . aku ney terukkan :) hee thank you sebab puji aku ! 
aku sayannngs kaw sangad2 biy .

p/s : perlu kee aku bagy dia peluang kedua ? please don't take him okea ! aku masih SAYANGGGS and Cinta dekad dia . jangan curik tahukk :)

mood : aku cinta mati dia <3

No comments:

Post a Comment