Mich Yaya Blogspot :)

Sunday, May 15, 2011

Aku Kau Dan Dia !

woot , woot untung lhaa kaw adee awex baru kan , diee lebih perfect dari aku , untung lhaa ^_^ , kaw kan BUDAK HOT sekejup jee bolee dapad awex . weyh , sumpah tyme hang hari tuu aku jelez tengok kaw dengan die , aku rase nak hempuk jee die kaw tahu . tapi perlu kee ? die awex kaw dhaa sekarang , tak dee hak aku nak hempuk diee kan . aku just tengok and mengumpat kaw dari belakang , huishh memang best lhaa kan kaw kene mengumpat dari belakang , HAHA , *sorry sayangggs <3 , semakin hari aku tunggu and then aku dapad seorang mamat ney , aku just bertahan dengan diee 3 hari jee , die gilee **** aku tak tahan dengan diee , and then break ! tak macam kaw , kite couple tak sampai sebulan kan , sumpah aku menangis bile dapad tahu bendee ney . kenapee bodoh sangad aku mintak break dengan kaw , tapi tymee tu aku tak sayangggs kaw dha . and then hari semaikn hari kite berkawan macam biasee , awex kaw tetibe kerek gile dengan aku , die bajed besar , bajed kuat , baje hot , sumpah aku bencii die , tapi aku tak benci kaw , aku sayanggs kaw , but sayangs dhaa tak macam dulu , aku just anggap kaw kawan , kalaw aku anggap kaw lebih , naty bini kaw mengamuk pulakkan :D sumpah aku rindu nak cium and peluk kaw , aku takkan padam semuee kenangan kite dalam blog ney , aku akan simpan sampai aku dapad kaw balek , HAHA , aku tetap menanti dirimu <3 ,


p/s:aku S I N G L E sekarang , aku just mengharap yang aku dapad die balek :D , HAHA , *bodoh lha kaw ney yaya , bile die sayangggs kaw , kaw buad die , sekarang ambek kaw , kaw tunggu die sampai mati , die takkan break dengan bini die ,

mood:iwantyouback :'(

No comments:

Post a Comment